Шановні абоненти, повідомляємо, що колишня мережа Ulan ISP працює під брендом L4!
 
Ми вітаємо кожного абонента Ulan ISP в спільноті L4 та повідомляємо, що розпочато модернізацію. На вас чекають суттєві зміни в роботі сервісу та збільшення рівня комфорту користування послугами інтернету.
 
Як тільки ви змінили налаштування обладнання (разом зі співробітниками L4), ви стали абонентом L4, з цього моменту отримуєте послуги на умовах оферти.
 
Наводимо основні зміни в користуванні послугами:
 
1. Номер особового рахунку (контракту).
Ваш платіжний номер змінено. Отримайте його у відділі технічної підтримки.
 
2. Тарифікація.
Оплата за послуги знімається з вашого рахунку 1 раз на 30 днів авансовим платежем (наперед). За 2 дні до завершення розрахункового періоду ви будете отримувати sms-нагадування про необхідність поповнення рахунку.
 
3. Поповнення рахунку.
Для вас доступні понад 5 різних способів миттєвого поповнення рахунку: собистий кабінет та мобільний додаток, Приват24 та Монобанк, термінали EasyPay, City24 та інші, платіжний сервіс Portmone.
Та класичні методи оплати через каси інших банків та їхні онлайн-системи.
 
4. Особистий кабінет.
Вхід в кабінет здійснюється за посиланням http://home.l4.ua/. Отримайте логін та пароль у відділі технічної підтримки.

В кабінеті можна поповнити рахунок (миттєво), підключити послуги, кредит, призупинити доступ.

5. Мобільний додаток.
Всі функції особистого кабінету в мобільному додатку для смартфонів на iOS та Android. Керуйте послугами прямо зі смартфону!

6. Тип підключення.
«Динамічний IP» – необхідні налаштування ваш роутер (або комп’ютер) отримує автоматично, без необхідності введення додаткових даних.

7. Спілкування з абонентами 24/7.
Про всі новини, акції та події в мережі ми пишемо в соціальних мережах Telegram, Viber та Facebook.

Підписуйтесь!

8. Також для вас доступні пропозиції:
Медіасервіси Sweet.tv, Omega TV та MEGOGO.
Акції  Програма лояльності, Запроси друга, 2 місяця в подарунок та кешбек 100%.

Звернення в технічну підтримку