Обирайте зручний для себе спосіб поповнення рахунку

Особистий кабінет
  1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті.
  2. Оберіть меню «Поповнити рахунок» – «Оплата через сервіс Fondy».
  3. Введіть суму до поповнення.
  4. Введіть дані банківської карти.
  5. Підтвердіть платіж.

Платіж буде зараховано миттєво.

Мобільний додаток
  1. Встановіть додаток Lan4ever. Використовуйте логін і пароль для особистого кабінету.
  2. В додатку оберіть меню «Пополнить».
  3. Введіть суму до поповнення.
  4. Введіть дані банківської карти.
  5. Підтвердіть платіж.
Платіж буде зараховано миттєво.
Інтернет-банк
  1. В системі інтернет-банк оберіть меню «Платіж за реквізитами».
  2. В меню введіть дані для поповнення:
    – назву компанії та номер розрахункового рахунку IBAN
    – ваш номер договору та адресу підключення
  3. Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.

Платіж буде зарахований не раніше, ніж на наступний день. Термін зарахування платежу може сягати 3-5 робочих дні.

Відділення банку
  1. Надайте касиру квитанцію, де зазначено:
    – назва провайдера та номер рахунку IBAN
    – ваш номер договору та адреса підключення
  2. Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.

Платіж буде зарахований не раніше, ніж на наступний день. Термін зарахування платежу може сягати 3-5 робочих дні.

Платіжні термінали

1. Знайдіть кнопку L4.ua

2. Введіть номер особового рахунку (логін).

Зверніть увагу, що після оновлення мережі логін міг змінитись. Дізнатись логін можна у відділі технічної підтримки.

3. Внесіть кошти (врахуйте комісію).
4. Натисніть кнопку «Поповнити».

Платіж буде зараховано миттєво.