Поширені запитання

Ваш тарифний план вказаний в Особистому кабінеті.

В полі Тарифний план вказана заявлена швидкість і абонентська плата.

Змінити тарифний план можливо один раз на місяць. Вартість зниження тарифного плану складає 20 грн.

Оплата за інтернет здійснюється помісячно, авансовими платежами. Можна поповнювати і раніше – зараховані кошти зберігаються на балансі до списання абонплати.

Якщо у Вас негативний баланс, незалежно від суми – доступ до мережі буде обмежено. Якщо на момент поповнення був негативний баланс, для активації доступу зачекайте 1 годину (поки не оновиться інформація на сервері).

Поповнити баланс можливо будь-яким із способів:

✓ онлайн через особистий кабінет (зарахування – до 5 хвилин)
✓ в терміналах поповнення IBox, EasyPay, City24 (зарахування – до 5 хвилин)
✓ в касах банку або з використанням онлайн-банкінгу. Зарахування коштів на рахунок – до 3-х робочих днів.
Важливо! В призначенні платежу вкажіть № Договору, ПІБ та  адресу підключення, щоб кошти було зараховано правильно та вчасно.

Зберігайте квитанції про сплату, доки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Якщо Ви помилились номером Договору під час оплати – надішліть квитанцію на support@lan4ever.net.ua, і ми перерахуємо кошти на Ваш баланс. В листі вкажіть правильний номер Договору для зарахування.

Важливо! Зберігайте квитанції про сплату, поки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.

Якщо на Вашому балансі недостатньо коштів для користування послугою, а інтернет потрібен терміново – скористайтесь послугою «Робота в кредит» на 72 години. Скористатись послугою можливо 1 раз на місяць, безкоштовно.

Якщо з якихось причин Ви не зможете деякий час користуватись інтернетом — повідомте нам. Це потрібно для того, щоб за період Вашої відсутності не нараховувалась абонентська плата, та щоб договір не був розірваний в односторонньому порядку.

Мінімальний термін призупинення послуги складає 1 місяць.
Вартість послуги: перші 3 місяці — безкоштовно. Наступні місяці — 20 грн./місяць (плата стягується за утримання в мережі).

Призупинити доступ можна із особистого кабінету, або звернутись в технічну підтримку.

Кожному абоненту мережі надається зовнішня статична або локальна статична IP-адреса. IP-адреса закріплюється за реєстраційними даними абонента та зазначена Особистому кабінеті.

Локальна статична IP-адреса – дає можливість безперешкодно отримувати інформацію з мережі Інтернет, при цьому втрачається можливість іншого доступу до комп’ютера з мережі (наприклад, комп’ютер з такою IP-адресою не може використовуватися як вебсервер).

Зовнішня статична IP-адреса унікальна для всієї мережі Інтернет, та не може використовуватись двома користувачами одночасно. Дозволяє отримати доступ до обладнання з будь-якої точки глобальної мережі Інтернет. Допоможе вирішити наступні завдання:

–  віддалений доступ до комп’ютера, відеокамери та іншого обладнання
–  VPN-підключення (наприклад, VPN-підключення з дому до офісної мережі)
–  забезпечення зовнішнього доступу на сервер (Web-сервер або FTP-сервер)
–  використання клієнт-банку для доступу до банківських платіжних систем
–  авторизація на деяких онлайн-сервісах (наприклад, файлових сховищах)

Якщо Ви бажаєте отримати іншу зовнішню статичну IP-адресу, зверніться в технічну підтримку.

Перезавантажте обладнання

Перше, що обов’язково потрібно зробити, якщо не працює інтернет – перезавантажити обладнання.

Роутер і конвертуючий пристрій може зависнути або дати збій в роботі. Деякі компоненти операційної системи комп’ютера так само можуть давати збої, що може привести до відключення інтернету. Перезавантаження цих пристроїв заново запустить їх роботу. Щоб перезавантажити обладнання:
✅ вимкніть блок живлення конвертуючого пристрою / роутера від розетки
✅ через 10 секунд увімкніть блок живлення в розетку
✅ дочекайтеся повного завантаження конвертуючого пристрою / роутера (до 1 хвилини).

У більшості випадків, проблема з відсутністю інтернету вирішується за допомогою перезавантаження обладнання.

Перевірте індикацію на обладнанні

На лицьовій стороні Вашого роутера розміщена панель індикаторів, які інформують Вас про роботу пристрою. Якщо жоден з індикаторів не підсвічується – необхідно перевірити чи увімкнено пристрій в розетку, також спробувати вставити блок живлення в іншу розетку.

Перевірте стан підключення роутера

Після перезавантаження обладнання, необхідно перевірити чи є підключення від обладнання провайдера до роутера. Для цього на роутері є спеціальний індикатор WAN, Internet або значок у формі планети з орбітою. Якщо індикатор не активний, то потрібно перевірити кабель, що з’єднує обладнання провайдера з роутером.

Перевірте, чи оплачений у Вас інтернет

Інтернет не буде працювати, якщо у Вас негативний баланс, незалежно від суми заборгованості. Перевірити стан свого рахунку Ви можете в Особистому кабінеті, навіть якщо доступ заблокований.

Відключення інтернету по балансу – одна з найчастіших причин, через які перестає працювати інтернет.

У разі, якщо Ви провели всі перераховані вище дії, але все одно немає з’єднання з інтернетом, в терміновому порядку зверніться до служби технічної підтримки.

Налаштування роутера здійснюється в 4 етапи:

✅ підключіть роутер
✅ увійдіть у веб-інтерфейс
✅ введіть мережеві параметри
✅ налаштуйте бездротовий режим

Підключіть роутер

Для використання роутера, його потрібно підключити і налаштувати. Правильне підключення роутера полягає в наступному:
• підключіть роутер до живлення
• кабель провайдера підключіть в роз’єм WAN (як правило, синього кольору)
• кабель, який з’єднує роутер і комп’ютер, підключіть в будь-який з роз’ємів LAN

Виконайте вхід у веб-інтерфейс

⚠ Важливо! Для налаштування роутера параметри мережевого адаптера ПК або ноутбука мають бути налаштовані в режимі “Отримати IP-адресу автоматично”.

Для налаштування роутера, потрібно увійти в його систему. Запустіть інтернет-браузер, який зазвичай використовуєте (Chrome, Internet Explorer або інший).
В браузері введіть адресу 192.168.0.1 або 192.168.1.1 і натисніть Enter. Базові налаштування авторизації – логін: admin пароль: admin.

Оберіть тип підключення і введіть мережеві налаштування

В меню налаштувань потрібно обрати Мережа (Network).
Тип підключення: Статичний IP (Static IP).
Мережеві налаштування Ви можете дізнатись в Договорі або у відділі технічної підтримки.

Налаштування бездротового режиму (Wi-Fi)

Вкажіть ім’я для Вашої домашньої Wi-Fi мережі (SSID).

Захистіть свою Wi-Fi мережу паролем (користуйтеся шифруванням WPA2 / PSK).

Після виконання всіх дій налаштування роутера закінчено. Тепер, щоб підключитися до роутера використовуйте кабельне підключення LAN або бездротове Wi-Fi.
Для бездротового підключення до роутера, увімкніть модуль Wi-Fi на вашому пристрої (ноутбуці, смартфоні, планшеті, телевізорі) і скористайтеся пошуком мереж.

Налаштування роутера здійснюється в 4 етапи:

✅ підключіть роутер
✅ увійдіть у веб-інтерфейс
✅ налаштуйте тип підключення
✅ налаштуйте бездротовий режим

Підключіть роутер

Для використання роутера, його потрібно підключити і налаштувати. Правильне підключення роутера полягає в наступному:
• підключіть роутер до живлення
• кабель провайдера підключіть в роз’єм WAN (як правило, синього кольору)
• кабель, який з’єднує роутер і комп’ютер, підключіть в будь-який з роз’ємів LAN

Виконайте вхід у веб-інтерфейс

⚠ Важливо! Для налаштування роутера параметри мережевого адаптера ПК або ноутбука мають бути налаштовані в режимі “Отримати IP-адресу автоматично”.

Для налаштування роутера, потрібно увійти в його систему. Запустіть інтернет-браузер, який зазвичай використовуєте (Chrome, Internet Explorer або інший).
В браузері введіть адресу 192.168.0.1 або 192.168.1.1 і натисніть Enter. Базові налаштування авторизації – логін: admin пароль: admin.

Оберіть тип підключення і введіть мережеві налаштування

В меню налаштувань потрібно обрати Мережа (Network).
Тип підключення: Динамічний IP (Dynamic IP).

Налаштування бездротового режиму (Wi-Fi)

Вкажіть ім’я для Вашої домашньої Wi-Fi мережі (SSID).

Захистіть свою Wi-Fi мережу паролем (користуйтеся шифруванням WPA2 / PSK).

Після виконання всіх дій налаштування роутера закінчено. Тепер, щоб підключитися до роутера використовуйте кабельне підключення LAN або бездротове Wi-Fi.
Для бездротового підключення до роутера, увімкніть Wi-Fi на вашому пристрої (ноутбуці, смартфоні, планшеті, телевізорі) і скористайтеся пошуком мереж.

Ланфоревер – це прогресивний оператор зв’язку із 15-тирічним досвідом будівництва та обслуговування інтернет-мереж, та покриттям, що охоплює більше ніж 80 населених пунктів в Київській та Черкаській областях.

Від 01.03.2020р. частина мережі ULAN, підпорядкована підприємству ТОВ «УЛАН Плюс», що обслуговує Лисянський район, увійшла до складу мережі Lan4ever, підпорядкованої підприємству ПП «ТРК «Міський телевізійний центр».

Оберіть район