- Авторизуйтесь в мобільному додатку Lan4ever.
Використовуйте логін і пароль для особистого кабінету. - В додатку оберіть меню «Пополнить».
- Введіть суму до поповнення.
- Введіть дані банківської карти.
- Підтвердіть платіж.
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.
- Авторизуйтесь в особистому кабінеті.
- Оберіть меню «Поповнити рахунок» – «Оплата через сервіс Fondy».
- Введіть суму до поповнення.
- Введіть дані банківської карти.
- Підтвердіть платіж.
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.
1. Знайдіть в терміналі кнопку синього кольору із назвою L4.UA.
2. Введіть номер особового рахунку (номер договору).
3. Внесіть кошти (врахуйте комісію терміналу).
4. Натисніть кнопку «Поповнити».
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.
Важливо!
Не обирайте для сплати кнопку білого кольору під назвою Lan4ever, Ваш платіж може бути не зарахований.
Оплата у відділенні банку
- Надайте касиру квитанцію, де зазначено:
– реквізити провайдера
– номер особового рахунку абонента
– адреса підключення - Обов’язково перевірте правильність реквізитів.
- Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.
Оплата через інтернет-банк
- В системі інтернет-банк оберіть меню «Платіж за реквізитами».
- В меню заповніть інформацію:
– назва провайдера ТОВ «УЛАН ПЛЮС»
– номер розрахункового рахунку IBAN
– номер особового рахунку абонента
– адреса підключення абонента - Обов’язково перевірте правильність реквізитів.
- Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.
Платежі, здійснені через відділення банків, відділення Укрпошти або через системи інтернет-банк зараховуються на баланс абонента впродовж 3-х робочих днів.
Якщо Ви помилились номером Договору під час оплати – надішліть квитанцію на support@lan4ever.net.ua, і ми перерахуємо кошти на Ваш баланс. В листі вкажіть правильний номер Договору для зарахування.
Важливо! Зберігайте квитанції про сплату, поки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.