Оплата за інтернет та ТБ
Зручні способи поповнення рахунку для абонентів L4.
Оплатити інтернет L4 можна онлайн, через мобільний додаток, в особистому кабінеті, терміналах або за банківськими реквізитами. Платежі зараховуються миттєво.
Оберіть зручний спосіб поповнення
-
Через особистий кабінет
- Увійдіть в особистий кабінет home.l4.ua
- Перейдіть у розділ «Поповнити рахунок»
- Введіть суму та дані банківської картки
- Підтвердіть платіж.
Перейти в кабінет⏱ Зарахування: миттєве
-
У мобільному додатку L4
- Завантажте додаток L4 у App Store або Google Play
- Авторизуйтеся зі своїми даними
- Натисніть “Поповнити рахунок”
- Введіть суму та підтвердіть платіж
💡 Доступна історія платежів і залишок балансу
-
За допомогою Online банкінг
Підтримуються системи:
-
Платіж у відділенні банку або онлайн
- Скопіюйте реквізити
- Вкажіть у призначенні платежу: логін / номер особового рахунку / адреса
- Після оплати зберігайте квитанцію
-
IBAN UA773052990000026004040106048
-
ЄДРПОУ 33909258
-
Оплата через термінали
Які термінали підтримуються:
- EasyPay
- City24
- ПриватБанк (пошук L4.UA)
Як оплатити:
- У меню терміналу знайдіть “L4.ua”
- Введіть номер особового рахунку (логін)
- Внесіть потрібну суму
- Зберігайте чек
💡 Комісія залежить від терміналу (зазвичай 2–5 грн)
- Рекомендуємо оплачувати інтернет заздалегідь, мінімум за 3 дні до закінчення періоду
- У мобільному додатку L4 ви можете отримувати PUSH-сповіщення про оплату
- Після оплати онлайн — інтернет активується автоматично
Часті питання
Є питання? У нас є відповіді. Перегляньте наш розділ поширених запитань, щоб отримати цінну інформацію про наші процеси, ціни тощо. Прозорість є основою нашої взаємодії з клієнтами.
Рекомендуємо оплачувати послуги до за 3-5 днів до завершення терміну дії поточної послуги. Це забезпечить безперебійний доступ до інтернету. Ви можете поповнити баланс у будь-який зручний для вас час.
При несвоєчасній оплаті послуга буде тимчасово призупинена після закінчення оплаченого періоду.
Після оплати доступ відновлюється автоматично протягом 15-30 хвилин.
Ви можете скористатись послугою "Доступ в кредит", яка дозволяє користуватись інтернетом 7 днів без оплати, безкоштовно.
Так, ви можете поповнити баланс на будь-яку суму. Кошти будуть автоматично списуватись щомісяця згідно з вашим тарифом. Це зручно, якщо ви плануєте відпустку або хочете не турбуватись про щомісячні платежі.
А з акціями 2 місяці в подарунок та 5+1 ви можете отримати ще й додаткові місяці інтернету.
Перевірити баланс можна:
- В особистому кабінеті на сайті home.L4.ua
- У мобільному додатку
- Зателефонувавши до служби підтримки.
Так, всі платіжні системи утримують комісію під час платежу. Розмір комісії залежить від суми поповнення та обраного способу оплати.
Найнижча комісія стягується через Приват24, а платіж через застосунок monobank буде безкоштовним.
Спосіб повернення залежить від способу оплати:
- Якщо платіж було здійснено через особистий кабінет або мобільний додаток — зверніться в службу підтримки та зареєструйте запит на повернення коштів. Обов'язково надайте квитанції.
- Якщо платіж було здійснено через банк — зверніться до банку-емітента вашої картки з проханням про повернення коштів за платіжною операцією, з якою не згодні. Зробити це можливо в період до 120 днів із моменту здійснення платежу.