Оплата за інтернет та ТБ

Зручні способи поповнення рахунку для абонентів L4.

Оплатити інтернет L4 можна онлайн, через мобільний додаток, в особистому кабінеті, терміналах або за банківськими реквізитами. Платежі зараховуються миттєво.

Оберіть зручний спосіб поповнення

  • Через особистий кабінет

    1. Увійдіть в особистий кабінет home.l4.ua
    2. Перейдіть у розділ «Поповнити рахунок»
    3. Введіть суму та дані банківської картки
    4. Підтвердіть платіж.

    ⏱ Зарахування: миттєве

    Перейти в кабінет
  • У мобільному додатку L4

    1. Завантажте додаток L4 у App Store або Google Play
    2. Авторизуйтеся зі своїми даними
    3. Натисніть “Поповнити рахунок”
    4. Введіть суму та підтвердіть платіж

     

    💡 Доступна історія платежів і залишок балансу

  • За допомогою Online банкінг

    Підтримуються системи:

  • Платіж у відділенні банку або онлайн

    1. Скопіюйте реквізити
    2. Вкажіть у призначенні платежу: логін / номер особового рахунку / адреса
    3. Після оплати зберігайте квитанцію
    • IBAN UA773052990000026004040106048

    • ЄДРПОУ 33909258

  • Оплата через термінали

    Які термінали підтримуються:

    Як оплатити:

    1. У меню терміналу знайдіть “L4.ua”
    2. Введіть номер особового рахунку (логін)
    3. Внесіть потрібну суму
    4. Зберігайте чек

    💡 Комісія залежить від терміналу (зазвичай 2–5 грн)

  • Рекомендуємо оплачувати інтернет заздалегідь, мінімум за 3 дні до закінчення періоду
  • У мобільному додатку L4 ви можете отримувати PUSH-сповіщення про оплату
  • Після оплати онлайн — інтернет активується автоматично

Часті питання

Є питання? У нас є відповіді. Перегляньте наш розділ поширених запитань, щоб отримати цінну інформацію про наші процеси, ціни тощо. Прозорість є основою нашої взаємодії з клієнтами.

Рекомендуємо оплачувати послуги до за 3-5 днів до завершення терміну дії поточної послуги. Це забезпечить безперебійний доступ до інтернету. Ви можете поповнити баланс у будь-який зручний для вас час.

При несвоєчасній оплаті послуга буде тимчасово призупинена після закінчення оплаченого періоду. 
Після оплати доступ відновлюється автоматично протягом 15-30 хвилин.

Ви можете скористатись послугою "Доступ в кредит", яка дозволяє користуватись інтернетом 7 днів без оплати, безкоштовно.

Так, ви можете поповнити баланс на будь-яку суму. Кошти будуть автоматично списуватись щомісяця згідно з вашим тарифом. Це зручно, якщо ви плануєте відпустку або хочете не турбуватись про щомісячні платежі.

А з акціями 2 місяці в подарунок та 5+1 ви можете отримати ще й додаткові місяці інтернету.

Перевірити баланс можна:

Так, всі платіжні системи утримують комісію під час платежу. Розмір комісії залежить від суми поповнення та обраного способу оплати. 

Найнижча комісія стягується через Приват24, а платіж через застосунок monobank буде безкоштовним.

Спосіб повернення залежить від способу оплати:

  1. Якщо платіж було здійснено через особистий кабінет або мобільний додаток — зверніться в службу підтримки та зареєструйте запит на повернення коштів. Обов'язково надайте квитанції. 
  2. Якщо платіж було здійснено через банк — зверніться до банку-емітента вашої картки з проханням про повернення коштів за платіжною операцією, з якою не згодні. Зробити це можливо в період до 120 днів із моменту здійснення платежу.