1. Оберіть сервіс EasyPay для здійснення оплати.
2. Введіть номер особового рахунку (номер договору).
3. Введіть суму до поповнення (врахуйте комісію 3 грн). Натисніть «Підтвердити».
4. Оберіть спосіб оплати «Платіжні карти».
5. Введіть дані банківської карти. Натисніть «Сплатити».
6. Введіть код підтвердження (приходить в SMS).
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.
1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті.
2. Оберіть меню «Грошові операції» – «Поповнення рахунку».
3. Введіть суму до поповнення. Натисніть «Далі».
4. В наступному вікні натисніть «Сплатити».
5. Оберіть метод оплати Visa, MasterCard, Privat24. Натисніть «Сплатити».
6. Оберіть метод оплати:
Visa, MasterCard – оплата через Райффайзен Банк Аваль
К оплате принимаются почти все платежные карты СНГ и Европы, а также карты НПС “ПРОСТОР”.
Visa, MasterCard (v2) – оплата через ПриватБанк
К оплате принимаются все платежные карты в любой валюте, а также через Privat24, Visa Checkout, MasterPass.
7. Введіть дані банківської карти.
8. Підтвердити платіж (код в SMS або в застосунку банку).
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.
1. Знайдіть в терминалі кнопку білого кольору із назвою Lan4ever.
2. Введіть номер особового рахунку (номер договору).
3. Внесіть кошти (врахуйте комісію терміналу).
4. Натисніть кнопку «Поповнити».
Платіж буде зараховано на баланс впродовж 5 хвилин.
Важливо!
Не обирайте для оплати кнопку синього кольору із назвою L4.NET.UA (ця кнопка призначена для інших сегментів мережі).
Ваш платіж може бути не зарахований.
Оплата у відділенні банку
- Надайте касиру квитанцію, де зазначено:
– реквізити провайдера
– номер особового рахунку абонента
– адреса підключення - Обов’язково перевірте правильність реквізитів.
- Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.
Оплата через інтернет-банк
- В системі інтернет-банк оберіть меню «Платіж за реквізитами».
- В меню заповніть інформацію:
– назва провайдера ПП «ТРК «Міський телевізійний центр»
– номер розрахункового рахунку IBAN
– номер особового рахунку абонента
– адреса підключення абонента - Обов’язково перевірте правильність реквізитів.
- Зберігайте квитанцію, доки не впевнитесь, що платіж зараховано на баланс.
Платежі, здійснені через відділення банків, відділення Укрпошти або через системи інтернет-банк зараховуються на баланс абонента впродовж 3-х робочих днів.
Якщо Ви помилились номером Договору під час оплати – надішліть квитанцію на support@lan4ever.net.ua, і ми перерахуємо кошти на Ваш баланс. В листі вкажіть правильний номер Договору для зарахування.
Важливо! Зберігайте квитанції про сплату, доки не впевнитесь, що кошти зараховані на Ваш баланс.